Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 2 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Hugo Boss

Az Hugo Boss az egyik legnagyobb német ruházati vállalat, mely 1924 óta sikert sikerre halmozva van jelen a divat világában. Kollekcióit két márkanév alatt egyesíti: HUGO és BOSS, és ez nincsen másképp az illatszerekkel sem. Neked inkább az Hugo vagy a Boss parfümök tetszenek jobban?

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-
60 termék

Hugo Boss parfüm: időtálló elegancia és modern férfiasság egy üvegbe zárva

A Hugo Boss márkanév hallatán az emberek többségének a kifinomult stílus, a férfias elegancia és a magabiztos megjelenés jut eszébe. Ez nem is véletlen, hiszen a német székhelyű divatház immár egy évszázada meghatározó szereplője a nemzetközi divatvilágnak – legyen szó ruházatról, kiegészítőkről vagy épp az egyik legnagyobb sikerágazatukról, a parfümökről. A Hugo Boss parfüm ma már sokkal több egy egyszerű illatnál: önkifejezési eszköz, stílusnyilatkozat, a modern életérzés illatba öntött szimbóluma.

A Hugo Boss márka története: a német precizitás találkozása az eleganciával

A történet 1924-ben kezdődött a németországi Metzingenben, ahol Hugo Ferdinand Boss megalapította saját cégét. Eredetileg munkaruhák gyártásával foglalkoztak, és a II. világháború évei alatt a hadsereg egyenruháit is ők készítették. Hugo Boss 1947-es halála után unokái vitték tovább a márkát, és a háborút követő években fokozatosan átálltak a klasszikus férfidivat, később pedig a női ruházat és életstílus-kiegészítők gyártására.

Az első Hugo Boss öltöny 1953-ban jelent meg a piacon, mely megalapozta a divatház új irányát. A 60-as években bevezették a sportosabb utcai viseletet, ami már akkor is elnyerte a fiatalabb generációk tetszését. A hetvenes évektől kezdve pedig tudatosan kezdtek építeni a sporthoz és művészetekhez való kötődésükre: szponzorálták a Forma–1-et, a golfot, a teniszt és a labdarúgást is, tovább erősítve ezzel a márka férfias és lendületes imidzsét.

A Hugo Boss parfümök története: illatos sikersztori a nyolcvanas évektől napjainkig

Bár a ruházat terén már komoly sikereket értek el, az Hugo Boss parfüm vonal csak 1985-ben debütált a Boss Number One illattal. Ez az illat azonnal belopta magát a férfiak szívébe: az erőteljes, mégis kifinomult kompozíció megalapozta azt a stílust, amit a Boss parfümöktől a mai napig elvárunk – erőt sugárzó, határozott, de sosem tolakodó eleganciát.

1995 újabb mérföldkő volt: megjelent a Hugo Man (vagy Hugo Green), amely nemcsak az illatával, de kulacs alakú üvegével is formabontónak számított. A zöld alma, levendula és menta frissessége, valamint a zöldes fás alapjegyek időtálló, modern kombinációja a fiatalos, urbánus férfiakat célozta meg – sikerrel. Az illat azóta is töretlen népszerűségnek örvend, és megkerülhetetlen klasszikussá vált a Hugo Boss parfümcsaládban.

Az igazi áttörést a parfümvilágban az Hugo Boss számára azonban a Boss Bottled hozta meg, amely a mai napig a világ egyik legkeresettebb férfi parfümje. A 90-es évek végén bemutatott illat a friss alma, fahéj, vanília és szantálfa tökéletes egyensúlyát kínálja. Üzleties, mégis érzéki – az „ideális férfi” parfümje, ahogy a márka kommunikálja.

2010-ben jött a sötétebb, éjszakai verzió: a Boss Bottled Night, mely mélyebb és fűszeresebb illatjegyekkel játszik. Ennek arca Ryan Reynolds lett, aki tökéletesen testesítette meg azt a kifinomult férfiasságot, amit az illat is sugall.

A női vonalat sem hagyták figyelmen kívül: 1997-ben jelent meg a Hugo Woman, amely a Hugo Man női párjaként debütált. Friss, gyümölcsös, mégis karakteres illat, mely azóta is az egyik legkedveltebb női Hugo Boss parfüm.

A Boss Femme 2006-ban érkezett: egy érzéki, de magabiztos nő illata, amelyben a mandarin, feketeribizli, frézia és barack virágos, gyümölcsös kombinációja olvad össze a meleg ámbra alapokon. Sienna Miller reklámarca lett a Boss Orange illatnak, ami tele van energiával és optimizmussal – éppúgy, mint azok, akik ezt az illatot választják.

A The Scent parfümcsalád 2015-től kezdve a modern érzékiség új oldalát mutatta be. A férfi változat bőrös és fűszeres jegyekkel operál, míg a női verzió virágos és gyümölcsös tónusokat kínál, mindezt kifinomult csomagolásban. Később a The Scent Absolute, Intense és Magnetic változatok még mélyebb, gazdagabb verziókkal jelentkeztek.

Ikonikus Hugo Boss parfümök, amelyek örökre beírták magukat a parfümtörténelembe

A Hugo Boss parfüm kínálata az elmúlt évtizedek során elképesztően sokszínűvé vált. A férfiak számára tervezett illatokban a domináns, karakteres tónusok mellett mindig jelen van egy csipetnyi frissesség és elegancia – pontosan az a kombináció, amitől az ember azonnal magabiztosabbnak érzi magát.

A Boss Bottled az az illat, amit mindenki ismer: akár viselte, akár másokon érezte. A friss alma, a fűszeres fahéj és a krémes vanília hármasa minden korban működik – nem csoda, hogy több mint 60 változatban jelent már meg (Boss Bottled Infinite, Tonic, United, Parfum stb.), de az eredeti recept még mindig az egyik legjobban fogyó illat világszerte.

A Hugo Man más stílust képvisel: lazább, sportosabb, fiatalosabb. A zöld alma dominanciája és a zöld jegyek üdesége modern és lendületes karaktert ad ennek a parfümnek. Még mindig az egyik legkedveltebb Hugo Boss parfüm a fiatal férfiak körében.

A Boss The Scent család pedig az érzékiségre és az érzelmekre fókuszál: a gyömbér, maninka gyümölcs, levendula, bőr és vanília kombinációja különleges és egyedi élményt nyújt. Egyedi illat, ami kilóg a tömegből, de pont ettől olyan vonzó.

A nők sem panaszkodhatnak: a Boss Femme, Boss Orange Woman és a The Scent for Her egyaránt modern, nőies, stílusos választások. A Boss Alive például 2020-ban debütált és gyorsan a női illatok között is ikonikussá vált: alma, feketeribizli, fahéj, jázmin és cédrusfás alap jegyei optimizmust és szabadságot árasztanak.

Ami még különlegessé teszi a Hugo Boss parfümöket, az az, hogy nemcsak külön-külön, hanem párokban is működnek: a Hugo és Hugo Woman, a The Scent for Him és Her, vagy épp a Boss Bottled és Boss Femme vonalak tökéletesen kiegészítik egymást. Így a márka azok számára is ideális választás, akik közösen, stílusosan szeretnének megjelenni.

Hugo Boss parfüm ma: időtálló minőség a mindennapokra

A mai Hugo Boss parfümválaszték már messze túlmutat az alapillatokon. A divatház folyamatosan új illatokat vezet be, hogy minden alkalomra, minden egyéniséghez megtalálható legyen a tökéletes választás. Az illatokhoz készülő kampányokban világsztárok szerepelnek – Ryan Reynolds, Chris Hemsworth, Emma Roberts vagy épp Jacob Elordi –, akik tovább erősítik a márka globális arculatát.

A Hugo Boss illatai nem csupán divatosak, hanem hosszan tartók, kiváló minőségűek és stílusos üvegbe zárva érkeznek – ez teszi őket olyan népszerűvé világszerte. Az elegáns és modern design, a kifinomult illatkompozíciók, valamint a hiteles márkaélmény mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a Hugo Boss parfümök nem csupán divatcikkek, hanem valódi személyiségkifejező eszközök legyenek.