Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 1 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Escada Parfüm

A csajos, önfeledten bulizós és sziporkázós nyarak parfümös üvegbe töltve - az Escada minden nyáron meglep minket!

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-

Az Escada divatházat 1976-ban alapította a svéd származású Margaretha és Wolfgang Ley házaspár. A márka neve arra az ír, telivér versenylóra utal, amellyel Margaretha hatalmas összeget nyert. Hasonlóan az amerikai Donna Karan márka-birodalmához, ez már nem klasszikus értelemben vett divatház, hanem modern vállalkozás, amelynek csupán egyik kulcsszava a divat.

Az Escada női ruházatot és kiegészítőket gyártó, nemzetközi, luxus divatház. A németországi székhelyű cégnek két fő vonala van az ESCADA és az ESCADA SPORT. Előbbi képviseli a modern, elegáns, fényűző és érzéki vonalat, míg az útobbira a fiatalos nőiesség, a nagyvárosi báj és az egyszerű elegancia jellemzőek.

1998-ban mutatták be első napszemüveg kollekciójukat, majd 2000-ben az első Escada parfüm megjelenésével egy újabb hosszú és sikeres fejezet kezdődött el a cég történetében. Legelső illatuk emléket állít a cég alapítójának, aki 1992-ben távozott az élők sorából. Az Escada Margaretha Ley-t, kifejezetten a divattervező személyiségéhez és ízléséhez igyekeztek formálni.

Limitált kiadású, nyári „divat parfüm” sorozatuk első darabja 1993 -ban jelent meg a piacon, ez volt a Chiffon Sorbet, amelyet azóta is minden évben egy újabb illattal bővítettek:1994 - Un Ete En Provence, 1995 - Ocean Blue, Blue Romance,1996 - Jardin de Soleil, 1997 - Que Viva Escada, 1998 - Sunny Frutti, 1999 - Loving Bouquet, Tender Light, 2000 - Lily Chic, 2001 - Tropical Punch, 2002 - Sexy Graffiti, 2003 - Ibiza Hippie, 2004 - Island Kiss, 2005 - Rockin Rio, 2006 - Pacific Paradise, 2007 - Sunset Heat, 2008 - Moon Sparkle, 2009 - Ocean Lounge, 2010 - Marine Groove, 2011 - Taj Sunset, 2012 újra kiadott  trió- Sexy Graffiti (2002), Island Kiss (2004) and Rockin Rio (2005), 2013 - Cherry in the Air, 2014 - Born in Paradise, 2015 - Turquoise Summer, 2016 - Agua del Sol, 2017 - Fiesta Carioca, 2018 - Sorbetto Rosso, 2019 - Miami Blossom, 2020 - Flor Del Sol, 2021 - Summer Festival. Ezek a parfümök tökéletesen illeszkednek a ESCADA SPORT vonalhoz, és a könnyed nyári estékhez, amikor bármi megtörténhet és minden csak az önfeledt jókedvről, bulizásról, barátnőkről és a nyári románcokról szól.

Természetesen a nyári sorozaton kívül is rengeteg remek illatot tudhat magának a divatház. Úgy, mint például a orientális-vaníliás Magnetism parfümöt, a chypre-virágos jellegű, 2005-ben megjelent Escada-t, a felfrissítő, a vízililiomra épülő Into The Blue-t és a kalandvágyó nőknek tervezett, viragos-gyümölcsös Escada S-t. A Candy Love ideális ajándék, mosolyogtatóan aranyos szíves üvegével - a jegyeiben édes-gourmand harmóniáért a kandírozott alma, a százlevelű rózsa és a vaníliás tejszínhab felel.

Az Escada parfümökhöz hírességek is szívesen adják arcukat. A 2008-ban útjára indult Me-sorozat is ilyen. Az egzotikus keleti jegyeket nyugati energikusággal keverő parfümhöz, az Incredible me-hez a színész és 2008-ban az év szupermodeljének választott Lydia Hearst kérték fel. A sorozat következő két darabját, a csokoládé illatával hódító, gourmand Desire me-t és a híres, francia süteményből, a Rose Macaronból ihletett Absolutely Me-t a Doktor House-ból ismert Olivia Wilde reklámozta.