Dolce & Gabbana Parfüm
A világhírű Dolce & Gabbana divatház termékei magukért beszélnek: luxus, kreativitás, folyamatos megújulás - a divatot nem követik, hanem megteremtik!
-
Dolce & GabbanaD&G 3 L'ImpératriceEau De Toilette20.730 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce & Gabbana Pour FemmeEau De Parfum17.980 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce & Gabbana Pour Femme IntenseEau De Parfum18.490 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce & Gabbana Pour HommeAfter shave
125 ml15.740 Ft -
Dolce & GabbanaDolce & Gabbana Pour HommeEau De Toilette19.510 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolceEau De Parfum19.260 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce GardenEau De Parfum17.470 Ft -tól
-
ÚjdonságDolce & GabbanaDolce LilyEau De Toilette23.540 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce PeonyEau De Parfum18.610 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce Rosa ExcelsaEau De Parfum16.960 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce RoseEau De Toilette17.730 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaDolce ShineEau De Parfum20.730 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaIntensoEau De Parfum20.730 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaKAfter shave balzsam
100 ml13.130 Ft -
Dolce & GabbanaKEau De Parfum21.500 Ft -tól
-
Dolce & GabbanaKEau De Toilette19.260 Ft -tól
A varázslatos D&G kezdőbetűk a világ minden táján a divat szinonimáját jelenti, hiszen az egyik legismertebb divatmárkák és parfümmárkák egyike - annak ellenére, hogy Domenico Dolce és Stefano Gabbana csak 1985 óta működtetik Milánóban divatházukat. Dolce ízig vérig ruhatervezésre termett, hiszen édesapja szabóként egy kis divatcéget irányított, ahol fia is megismerkedhetett a ruhatervezés minden részletével. Dolce egy divatiskola elvégzése után találkozott grafikusként dolgozó Gabbana-val, akivel a magánéletben is egy párt alkottak, majd Dolce párjával is megismertette a ruhakészítés minden fortélyát. Olyannyira sikeres párost alkottak, hogy első kollekcióikkal már hangos sikert arattak, és gyakorlatilag a világ minden szegletére eljuttatták ruháikat és kiegészítőiket. Divatházuk három különböző brandet működtet: a Dolce & Gabbana az exkluzívabb és drágább vonalat képviseli, a D&G a lazább, fiatalosabb és olcsóbb ruhák és kiegészítők csoportja, a D&G Junior pedig a 13 év alatti gyerekeknek szánt ruhák márkája. Ruháik nem követnek egyetlen divathóbortot sem, szezonról szezonra megújulnak, ezáltal időtállóak és játékosak is egyben.
Rajongóik között olyan nagy sztárokat találunk, mint Madonna, akinek egyik koncertturnéja fellépő ruháit is a páros tervezte. A kölcsönös rajongás azóta is töretlen, és a Dolce & Gabbana ruhakollekciók reklámarca is egy időben Madonna volt. Parfümeiket és kiegészítőiket is előszeretettel promotálják hollywoodi sztárokkal, szupermodellekkel: Scarlett Johannson, Monica Bellucci, Naomi Campbell, Matthew McConaughey, Emilia Clarke és Kit Harington is feltűnt Dolce & Gabbana reklámokban.
Első parfümükkel 1992-ben jelentkeztek. A Dolce & Gabbana Eau De Toilette virágos-aldehides összetevőivel igazi intenzív, és klasszikus illat volt. Ma már nem kapható a 2012-ben megjelent Eau De Parfum változata, mely még erőteljesebb és nőiesebb, mint elődje volt. A férfiaknak szánt Dolce & Gabbana Pour Homme egy igazán férfias, stílusos, aromás-fougere illat, mely töretlen népszerűségnek örvend 1994-es megjelenése óta.
2001-ben a Light Blue női változata történelmet írt a parfümök világában. Olyan tökéletes módon ötvözték a gyümölcsös és virágos jegyeket, mint még senki, így a Light Blue azóta is eladási rekordokat döntöget, a legismertebb parfümök egyikévé vált. A férfiaknak tervezett Light Blue Pour Homme szintén a szicíliai nyár illatát idézi, provokatív reklámja pedig nők ezreit bűvölte el.
2006-ban újabb kasszasikert könyvelhettek el The One illatukkal. Giselle Bundchen szupermodellt kérték fel a parfüm első reklámarcának. Maga az illat sikerét a meleg, ölelős vaníliás és fűszeres jegyeknek köszönheti. Később megjelent a L’eau The one, majd a Rose The One változata is, de csak pár évig voltak jelen a piacon. Azóta számos új tagja született a kollekciónak, sőt, a The Only One parfüm egy újabb oldalágat indított el a The One parfümök körében. A The One for Men az igazi klasszikus férfi illat Gabbana szerint. Úgy gondolja, ez a fűszeres-orientális illat hiánypótló a férfi parfümök között, és az illat évek óta tartó vitathatatlan sikerét figyelembe véve igaza van. Első reklámarcának Matthew McConaughey-t kérték fel.
2014-ben indult útjára a Dolce női parfüm sorozat, melynek minden tagja egy-egy illatos virág Dolce & Gabbana színpompás kertjéből. A férfiak számára pedig 2019-ben született meg a fenséges K parfüm kollekció, mely királyi stílusával hódítja meg a női szíveket.