Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 2 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Gucci

Gucci 1974 óta gazdagítja a parfümök világát termékeivel. A Gucci női parfümök különféle kifinomult illatok, melyek közül minden nő megtalálhatja azt, mellyel igazán kifejezheti önmagát -a Gucci férfi parfümök jellegzetes, aromás illatokkal hirdetik a szabadság ünnepét az erősebbik nem számára.

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-
37 termék

Gucci parfüm – A merész elegancia illatos megtestesítője

Kevés olyan divatház létezik, amely olyan egyedi módon ötvözi a hagyományos olasz luxust a modern extravaganciával, mint a Gucci. Az elmúlt száz év alatt a Gucci neve fogalommá vált: a kifinomult stílus, a szexepil és a kreatív szabadság szinonimája lett – nemcsak a ruházat és kiegészítők világában, hanem az illatok univerzumában is. A Gucci parfüm nem csupán egy illat – hanem egy karakter, egy érzelem, egy életérzés.

A márka parfümjei úgy hatnak, mint a legmerészebb divatdarabjai: nem olvadnak bele a tömegbe, hanem kiemelik viselőjüket onnan. Aki Gucci parfümöt választ, nem fél megmutatni önmagát – legyen szó női vagy férfi illatokról, mindegyik mögött ott rejlik egy történet, egy attitűd, egy stílusüzenet.

A Gucci divatház története – Firenzei műhelytől a globális ikonig

A Gucci története 1921-ben kezdődött Firenzében, amikor Guccio Gucci megnyitotta első bőrárura specializálódott üzletét. Kezdetben luxuskofferek, táskák és lovasfelszerelések készültek, kizárólag prémium minőségű anyagokból. Az elegancia és a kivitelezés iránti szenvedély már ekkor is jellemző volt a márkára, és ez azóta sem változott.

A márka gyorsan népszerűvé vált, és a '60-as, '70-es évekre már Hollywood és az európai elit egyik kedvenc divatházává nőtte ki magát. Olyan ikonikus nők viselték Gucci ruháit, mint Audrey Hepburn, Jackie Kennedy Onassis, Sophia Loren vagy Grace Kelly – ez pedig még inkább megerősítette a márka presztízsét.

A háttérben azonban súlyos családi viszályok húzódtak, melyek végül a márka hanyatlásához vezettek. A fordulópontot Tom Ford 1995-ös érkezése hozta meg. A tehetséges amerikai divattervező újjáélesztette a Gucci szellemiségét: kollekcióiban ötvözte a szexualitást, a luxust és a modernizmust. Ezzel újra életre kelt a márka – nemcsak a kifutókon, de az illatok világában is. Tom Ford vezetése alatt olyan parfümök születtek, melyek mára legendássá váltak.

Ford távozása után a Gucci kreatív irányítását előbb Frida Giannini, majd Alessandro Michele vette át – utóbbi különösen izgalmas, bohém irányba vitte a márkát, új értelmet adva a „luxus önkifejezésnek”. Ma Sabato De Sarno neve fémjelzi a divatházat, aki a letisztult elegancia és friss látásmód mentén folytatja az örökséget.

A Gucci tehát nemcsak túlélte az évtizedeket, a botrányt és a csődöt: közben képes volt újra és újra megújulni – és ez a Gucci parfüm kollekcióin is érezhető.

Gucci parfüm: ikonikus illatok és illatpárosok, amik történelmet írtak

A Gucci parfümök világába 1974-ben lépett be hivatalosan a márka az első illatával, amelyet egyszerűen csak Gucci No.1-nak neveztek. Ez az elegáns, klasszikus parfüm megalapozta a Gucci illatvonal presztízsét, és már ekkor érezhető volt az a különleges érzékenység, amellyel az illatokhoz nyúltak.

1997-ben Tom Ford égisze alatt jelent meg a Gucci Envy – egy friss, virágos-zöldes illat, amely megelőzte korát. Modern, energikus, mégis letisztult volt – a nyár első fuvallata egy üvegbe zárva. Az Envy mára ugyan megszűnt, de kultikus státuszát a mai napig megőrizte, és sok illatrajongó emlegeti nosztalgiával.

Ezután érkezett a Gucci Rush, amely még erőteljesebb benyomást tett az illatpiacra. Ez az illat a szenvedély, az impulzivitás és az érzékiség kvintesszenciája. Műanyag, piros, kazettaszerű üvegcséje is a konvenciók felrúgását szimbolizálja. A Rush olyan, mint a villámcsapás: váratlan, magával ragadó, ellenállhatatlan. A mai napig az egyik legkarakteresebb Gucci parfüm.

2008-ban újabb áttörés következett a férfiillatok terén a Gucci Pour Homme megjelenésével. Bergamott, dohánylevél, ciprus és pacsuli különös, mégis harmonikus kombinációja határozza meg ezt az illatot, amely az elegancia és a karizma találkozása. Nem harsány, hanem mély és kifinomult – igazi modern klasszikus.

A Gucci Flora 2009-ben jelent meg, és a márka nőies, virágos oldalát hozta előtérbe. A fiatalos, romantikus, mégis kifinomult illatcsalád célzottan a fiatalabb korosztályt szólítja meg – miközben a minőségből és stílusból semmit sem enged. A Flora sorozat azóta több variációban is elérhető: Gorgeous Gardenia, Gracious Tuberose, Glamorous Magnolia – minden verzió egy-egy virág karakterét ragadja meg.

A 2010-es évek egyik legnagyobb sikere a Gucci Guilty parfümcsalád volt, amely a szabadság, szenvedély és bűnös élvezetek hármasát ötvözi egy illatba zárva. A női és férfi illatpárok különösen népszerűek lettek: nemcsak az illatok komplexitása miatt, hanem a kampányok sztárjai révén is: Lana Del Rey, Jared Leto, Miley Cyrus – mindannyian a Guilty szellemiségét testesítik meg. A kollekcióban Eau de Parfum, Eau de Toilette, Absolute és Pour Homme verziók is megtalálhatók, különböző intenzitásokkal és karakterrel.

A Gucci Bloom kollekció a márka talán legromantikusabb illatcsaládja, amely teljes egészében a fehér virágokra – jázmin, tubarózsa, narancsvirág – épül. Ez az illat a természet, a nőiesség és az időtlen elegancia dicsérete. A Bloom azóta számos változatot élt meg – például a Bloom Nettare di Fiori vagy a Bloom Ambrosia di Fiori –, amelyek még mélyebbé, gazdagabbá teszik az eredeti kompozíciót.

És ne feledkezzünk meg a generációkat megváltó illatokról sem, mint a Gucci Mémoire d'une Odeur, amely az illat fogalmát is újraértelmezi. Uniszex, nosztalgikus, mégis ultramodern – kamilla, pézsma és szantálfa illatjegyei izgalmas és szokatlan elegyet alkotnak. Ez a parfüm is jól mutatja, hogy a Gucci parfümök nem követik a trendeket: alkotják azokat.

A Gucci parfümök képviselik mindazt, amit a márka önmagában is sugall: merészség, szabadság, önkifejezés, elegancia és kreativitás.

Gucci parfüm – egy illat, ami megkülönböztet

A Gucci parfüm viselése egyfajta stílusnyilatkozat. Akár a szikrázóan érzéki Gucci Rush-t, a romantikus Bloom-ot, a bűnös Guilty-t, vagy az időtlen Pour Homme-ot választod, biztos lehetsz benne: nem tűnsz el a tömegben.

A Gucci illatai mindig kifinomultak, jól felépítettek és hosszú távon is emlékezetesek. Üvegcséik dizájnja éppoly sokatmondó, mint az illat: karakteres, egyedi és azonnal felismerhető. A parfüm kampányai nemcsak esztétikusak, de gyakran művészi értéket is képviselnek – akárcsak maga a márka.

A Gucci soha nem elégszik meg az átlagossal. Illatai mindig valami többet akarnak adni: emléket, érzést, üzenetet. A Gucci parfüm több mint egy illatszer – egy második bőr, egy láthatatlan kiegészítő, ami mindig veled van, és amit csak te viselhetsz úgy, ahogy senki más.