Chanel
„A nőnek, aki nem visel parfümöt, nincs jövője.” (Coco Chanel)
-
ChanelAllure HommeEau De Toilette45.000 Ft -tól
-
ChanelAllure Homme Sport CologneEau De Toilette43.470 Ft -tól
-
ChanelBleu De ChanelEau De Toilette
Zsebparfüm és utántöltő 3x20 ml45.000 Ft -
ChanelBleu De ChanelEau De Toilette46.020 Ft -tól
-
ChanelChanceEau De Toilette47.040 Ft -tól
-
ChanelCocoEau De Toilette36.330 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleEau De Parfum73.570 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleEau De Parfum Intense50.610 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleFrissítő deo spray
100 ml27.760 Ft -
ChanelCoco MademoiselleFrissítő testpermet
100 ml29.290 Ft -
ÚjdonságChanelCoco Mademoiselle L'eau PrivéeEau Pour La Nuit46.020 Ft -tól
-
ChanelCoco NoirEau De Parfum64.900 Ft -tól
-
ChanelEgoistEau De Toilette43.470 Ft -tól
-
ChanelNo. 19. PoudréEau De Parfum43.470 Ft -tól
-
ChanelNo. 5.Eau De Toilette35.310 Ft -tól
-
ChanelNo. 5. Eau PremiéreEau De Parfum48.570 Ft -tól
-
ChanelPour MonsieurEau De Toilette34.290 Ft -tól
Chanel parfüm – A luxus illata, amely korszakokat formál
A Chanel parfüm mára nem csupán illatot jelöl – fogalommá vált: a kifinomultság, a letisztult stílus, az érzékiség és az időtlen nőiesség illatos szimbólumává. A két egymásba fonódó C-betű – Chanel ikonikus logója – a világ egyik legismertebb emblémája. Coco Chanel nemcsak divattervező volt, hanem valódi forradalmár is, aki nem félt átírni a szabályokat – és ugyanez igaz parfümjeire is. A Chanel parfümök generációkon átívelő legendává váltak, és a mai napig meghatározzák a luxus illatvilágát.
A Chanel ház és az illatok születése
Gabrielle Bonheur Chanel – ismertebb nevén Coco Chanel – a 20. század egyik legnagyobb hatású nőalakja volt, aki nem csupán a divatban, de a női önkifejezésben is forradalmat indított. Kalaposlányból vált a divat világának császárnőjévé, aki elsőként mert olyan ruhákat tervezni, amelyek szabadságot és kényelmet adtak a nőknek. Ő szabadította meg a nőket a fűzőktől, és tervezett olyan darabokat, amelyek a kortárs női életformához illeszkedtek.
1939-ben – úgy gondolva, hogy a női divatnak vége – visszavonult, de Dior 1947-es sikere visszatérésre inspirálta. 1954-ben újra megnyitotta divatházát, és bemutatta az azóta is ikonikus Chanel-kosztümöt, amely a mai napig a női elegancia egyik alappillére. Chanel egész életét a stílus és a kifinomultság határozta meg – így nem meglepő, hogy a parfümök világa is rendkívüli jelentőséget kapott az életművében.
Coco híres mondása szerint: „Az nem is nő, aki nem visel parfümöt.” – és ennek megfelelően olyan illatokat álmodott meg, amelyek tükrözik a nők sokoldalúságát, érzékiségét és erejét.
A Chanel első illata, a Chanel No.5 1921-ben jelent meg, és forradalmasította a parfümipart. A legendás illat Ernest Beaux parfümőr nevéhez fűződik, aki a megbízás szerint „olyan parfümöt kellett, hogy alkosson, amely úgy illatozik, mint egy nő – nem egy virág.” Az 5. próbaverzió lett a kiválasztott, így nemes egyszerűséggel megkapta a No.5 nevet. Ez volt az első parfüm, amelyben aldehideket használtak – ez az összetevő később alapkövévé vált a modern parfümgyártásnak. Az illatot nemcsak Coco Chanel személyes kisugárzása, de a későbbiekben Marilyn Monroe híres kijelentése – miszerint „nem alszik semmiben, csak néhány csepp Chanel No.5-ben” – is legendássá tette.
Azóta a No.5 többször megújult: a No.5 Eau Première modernebb, lágyabb változatként hódította meg az új generációkat, Nicole Kidman, Gisele Bündchen és Marion Cotillard arcával.
A Chanel ház parfümjei mindig is a minőséget, eleganciát és egyediségét képviselték. Az új illatok megjelenését ezért hatalmas várakozás övezi – és ritka alkalmak ezek, hiszen a márka nem ontja tucatszámra a parfümjeit, hanem minden új alkotás mögött gondos tervezés, hosszú előkészület és kreatív vízió áll.
Chanel parfümök: klasszikus ikonok és modern kedvencek
A Chanel parfümök választéka rendkívül sokszínű, de minden egyes illatban ott rejlik az a finom egyensúly, amit csak ez a divatház tud ilyen mesteri módon elérni: egyszerre modern és időtlen, egyszerre nőies és erőteljes.
A Chanel Allure 1999-ben robbant be a parfümpiacon, és gyorsan az egyik legkedveltebb illattá vált. Ahogy neve is sugallja: játékos, csábító, ugyanakkor kifinomult. Az Allure egyfajta esszenciája annak, amit egy Chanel parfüm képvisel: nem harsány, de emlékezetes. A Chanel Allure Sensuelle 2006-ban jelent meg, érzékibb, mélyebb tónusokkal – igazi esti, csábító illat.
A Chanel férfi illatai közül a Allure Homme és a Allure Homme Sport nemcsak a márka legsikeresebb férfi parfümjei közé tartoznak, hanem a világ parfümiparának meghatározó darabjai is lettek. A citrusos-friss és fás jegyek kiegyensúlyozott kombinációja tökéletes választás a magabiztos férfiak számára.
2001-ben jelent meg a Coco Mademoiselle, amely a fiatalabb nők kedvencévé vált. Virágos, fás és fűszeres jegyeinek mesteri egyensúlya igazán egyedi élményt nyújt. A parfüm egyszerre bájos és elegáns, könnyed és szenvedélyes – ennek köszönhetően számos parfümdíjat is nyert. Előbb Emma Watson, majd Keira Knightley reklámkampányai tovább erősítették az illat globális népszerűségét.
A Chance sorozat a vidámság és a spontaneitás illata: játékos, energikus, mégis nőies. A különböző változatok – Chance Eau Fraîche, Chance Eau Tendre, Chance Eau Vive – mind más karaktert képviselnek: van köztük citrusos, gyümölcsös, virágos és fás verzió is. Ezek a parfümök a Chanel könnyedebb, modernebb oldalát mutatják, és nagy népszerűségnek örvendenek világszerte.
A 2010-ben debütált Bleu de Chanel a Chanel válasza volt a férfi parfümök új generációjára. Aromás, fás illat, mely egyszerre elegáns és laza, klasszikus és modern. A parfüm arcának a tragikusan fiatalon elhunyt francia színészt, Gaspard Ulliel-t választották, aki tökéletesen testesítette meg a márka férfias, mégis kifinomult arculatát. A Bleu de Chanel azóta több változatban is elérhető: Eau de Toilette, Eau de Parfum, és a mélyebb, intenzívebb Parfum koncentráció is a polcokon van.
A Chanel parfümkollekciói mindig a női és férfi identitás finom árnyalataira reflektálnak. Nem követnek divathullámokat – diktálják őket. A luxus, a kreativitás és a kompromisszummentes minőség minden illatban jelen van.
A Chanel ritkán mutat be teljesen új illatot; de amikor megtörténik, az mindig eseményszámba megy. A legutóbbi női parfümök közül a Gabrielle Chanel – amely az alapító nevét viseli – újfent a női erőt és kifinomultságot ünnepli. Citrusos, virágos illat, mely tiszteletadás Coco Chanel örökségének, ugyanakkor egy modern nő mindennapi társa is lehet.
Chanel parfüm: a választás, ami kiemel a tömegből
Akár klasszikus eleganciára vágysz, akár játékos, modern illatot keresel, a Chanel parfüm mindig több mint egy illat – egyfajta hozzáállás, egy életstílus. Egy Chanel parfüm viselése olyan, mintha egy láthatatlan ruhát öltenél magadra – valami olyat, ami kifejezi azt, aki vagy, anélkül, hogy egy szót is szólnál.
A Chanel mindig is ügyelt arra, hogy ne pusztán illatokat kínáljon, hanem élményeket. A parfümjeik reklámfilmjei – melyeket a legnagyobb hollywoodi rendezők és színésznők közreműködésével készítettek – épp olyan művésziek, mint maguk az illatok. Gondoljunk csak Baz Luhrmann lenyűgöző Chanel No.5 kampányaira vagy a Keira Knightley főszereplésével készült Coco Mademoiselle kisfilmekre.
A parfümjeik üvegcséire jellemző a letisztult vonalvezetés, a kristálytiszta dizájn, a minimál címkék – a Chanel-nél minden részlet számít. A Chanel parfüm nem csupán egy termék, hanem a kinyilatkoztatása annak hogy viselője nem fél megmutatni magát; aki tudja, mit akar, és stílusosan el is éri azt.
Ha egy parfüm valódi luxust, időtlen eleganciát és kifinomult nőiességet vagy férfiasságot közvetít, az kétségtelenül a Chanel.