Chanel
-
ChanelAllureEau De Toilette30.760 Ft -tól
-
ChanelAllure HommeEau De Toilette33.910 Ft -tól
-
ChanelAllure Homme Sport CologneEau De Cologne26.950 Ft -tól
-
ChanelAllure Homme SportEau De Toilette42.930 Ft -tól
-
ChanelAllure Homme Édition BlancheEau De Parfum38.870 Ft -tól
-
ChanelAllure SensuelleEau De Toilette44.280 Ft -tól
-
ChanelAntaeusEau De Toilette27.400 Ft -tól
-
ChanelChanceEau De Parfum50.600 Ft -tól
-
ChanelChanceEau De Toilette27.850 Ft -tól
-
ChanelChance Eau TendreEau De Parfum48.340 Ft -tól
-
ChanelChance Eau ViveEau De Toilette36.160 Ft -tól
-
ChanelCocoEau De Parfum42.930 Ft -tól
-
ChanelCocoEau De Toilette25.600 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleEau De Parfum60.960 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleEau De Parfum Intense54.200 Ft -tól
-
ChanelCoco MademoiselleEau De Toilette44.280 Ft -tól
Két, egymásba fonódó C betű, úgy mint Coco Chanel, mára önálló ikonná nőtte ki magát, hiszen a világ bármely pontján tudják, melyik világmárkát jelenti e két betű. Coco (azaz „kukurikú”) Chanel a XX. század legnagyobb női alakja, aki az első világháború után kalaposlányból egészen a világhírnévig „varrta” fel magát.
Életútja legendás: szegénységből indult, kezdeti énekes fellépéseit varró tehetségével váltotta fel, és egy nagy adag merészség segítette a hírnévhez: Ő volt az első varrónő, aki a nőket kiszabadította a fűzőből, és az akkori kor számára meghökkentő ruhakölteményekben járt és járatta vendégeit. Hamar felkapta a francia elit, így meg sem állt a világhírnévig, mely a Coco Chanel nevet messzi földön is híressé tette ruha költeményeivel és parfümjével! 1939-ben Coco elhatározta, hogy visszavonul, ennek oka, mint utólag nyilatkozta: ,,Azt hittem, hogy a női divatnak egyszer, s mindenkorra befellegzett.” Ám a világ kifinomult hölgyei hajthatatlanul az Ő ruháit viselték. Christian Dior 1947-es sikere mégis rosszul érintette Chanelt. Teljes mértékben elutasította Dior retró divatját, és újra érvényre akarta juttatni saját stílusát, ezért a 70. életévét betöltött divattervezőnő ismét megnyitotta a divatházát. Vadonatúj ruhakollekciója 1954 februárjában debütált Párizsban. A bemutató számos különlegességet tartalmazott, pl.: bélés nélküli, lágyan omló zakókat, szép selyemblúzokat impozáns karkivágásokkal és rendkívüli bizsukkal, valamint példátlanul szép zsebbel ellátott szoknyákat. De a legfontosabb, hogy ekkor mutatta be az ún. Chanel-kosztümöt, amelyet irányvonalának fő szimbólumaként ismerünk. Halála után sem csökkent a divathát népszerűsége, Karl Lagerfeld vezetésével a divatház régi fényében pompázott.
Chanel hamar felismerte, hogy a ruhák mellett a kiegészítők forgalmazása is igen nagy hasznot hozhat a cég számára. Legendásan imádta a parfümöket, szerinte „…az nem is nő, aki nem visel parfümöt.”
Első és máig leghíresebb illata a No.5 parfüm, melyhez több legenda is tartozik. Chanel egy neves parfümőrrel készíttetett több sorozat parfümöt, azzal a kikötéssel, hogy „Olyan illatuk legyen, mint egy asszonyé.” A parfümőr Coco elé rakta a teszter üvegcséket, és Chanel a 5. számút választotta, így nemes egyszerűséggel No.5 lett a neve. A parfüm is kuriózum a maga nevében, hiszen először használtak a parfümőrök aldehideket a parfümgyártás során. Hatalmas siker lett, mely a mai napig is tart. Köszönhető ez Marilyn Monroe reklámjának is, aki állította, nem alszik semmi másban csak egy csepp Chanel No.5-ben. Azóta az illat is megújult, a No.5 Eau Premiere lágyabb, és modernebb, mint elődje, Nicole Kidman reklámozásával szintén nagy népszerűségnek örvend. A Chanel ház mindig is adott arra, hogy parfümjeit a legnevesebb és legszebb színésznőkkel reklámozza. Hihetetlenül minőségi, luxustermékek a Chanel parfümök, éppen ezért igen ritkán jelennek meg teljesen új illattal és mindig nagy várakozás előzi meg egy új parfüm megszületését.
Az Allure megjelenése is bombaként robbant a parfümrajongók körében 1999-ben. Már maga a név is roppant pontosan körülírja az illatot: játékos, bohém, ugyanakkor nőies és elegáns egyszerre. Mondhatni, hogy a klasszikus illatjegyeket felvonultató Allure nem csak a nők, hanem a férfiak szívét is meghódította, hiszen a XXI. század küszöbén csábító és egyúttal elegáns parfüm hiánypótló volt a maga nemében. Az Allure parfümnek két különböző töménységű változata van: eau de parfum, mely erősebb, és eau de toilette, mely lágyabb, napközben is bátran viselhető változata. 2006-ban jelent meg az érzékibb Allure Sensuelle, mely bátran megmutatja csábító oldalát. Bár a Chanel ház túlnyomórészt nőknek tervez parfümöket, az Allure Pour Homme és Allure Sport Homme a legkeresettebb férfi parfümök közé tartoznak.
A fiatalabb korosztályt megcélozva született meg a bájos Coco Mademoiselle parfüm 2001-ben. Hihetetlenül gazdag illatjegyekben, melyek olyan művészi pontossággal, és érzékkel vannak komponálva, hogy a létező összes parfümös díjat besöpörte. Az illat sziporkázóan nagyvilági, fűszeres, és bájosan édes, mint az a nő, aki az ujjai köré csavarja a világot. A Coco Mademoiselle eau de parfum és eau de toilette változatban is megvásárolható.
A Chance, az örök vidámság és boldogság parfümje. Amellett, hogy az illat jókedvre deríti, felruházza viselőjét nőiességgel és egy kis pikantériával, ebben rejlik a Chanel Chance titka: hiszen minden nőben ott rejtőzik a csábító démon és a romantikus hercegnő egyaránt. A Chance sorozat darabjai: Chance eau de parfum, Chance eau de toilette, Chance Eau Fraiche nyári, könnyed változata, a lágy Chance Eau Tendre és a Chance Eau Vive.
2010 a Chanel éve volt, hiszen hatalmas érdeklődés és várakozás előzte meg az új férfiillat, a Bleu de Chanel parfüm megjelenését. A parfüm arcaként a fiatal és tehetséges Gaspard Ulliel-t választották. A Bleu de Chanel a metropolita és modern városlakó férfiak illata: különleges aromák és fanyar fás jegyekben gazdag, vonzó, férfias parfüm.