Moncler
A Moncler-nél a „luxus” fogalmának meghatározására a következő kifejezéseket használják: az örökség, az egyediség, a minőség, a kreativitás és az innováció. Érezhető az illatain is!
-
AkcióMonclerMoncler Pour FemmeEau De Parfum22.660 Ft -tól -
MonclerMoncler Pour FemmeEau De Parfum Utántöltő
150 ml31.210 Ft -
AkcióMonclerMoncler Pour HommeEau De Parfum22.660 Ft -tól -
MonclerMoncler Pour HommeEau De Parfum Utántöltő
150 ml31.210 Ft -
MonclerSunrise Pour FemmeEau De Parfum26.740 Ft -tól -
MonclerSunrise Pour FemmeIllatminta
2 ml0 Ft -
MonclerSunrise Pour HommeEau De Parfum26.740 Ft -tól -
MonclerSunrise Pour HommeIllatminta
2 ml0 Ft
A név eredete valójában Monestier-de-Clermont rövidítése: egy, a franciaországi Grenoble közelében fekvő hegyi falué. Itt alapította René Ramillon és Andrè Vincent 1952-ben azt a céget, amely életet adott a híres pehelykabátnak - kifejezetten a munkaruhájuk felett viselő munkások védelmére tervezték, nagyfokú ellenállást és védelmet nyújtottak a legzordabb éghajlati viszonyok ellen, és számos expedíción tesztelték. 1954-ben a Moncler pehelykabátjait választották az olasz K2-expedíció felszerelésére, amelynek eredményeként Achille Compagnoni és Lino Lacedelli meghódították a világ második legmagasabb csúcsát.
Előbb a téli sportok olimpiai csapatait hódították meg, majd a városi stílusba is beléptek a 80-as évek során. 2003-ban a márkát az olasz vállalkozó, Remo Ruffini vásárolta meg, aki Moncler Csoport elnökeként és vezérigazgatójaként globális terjeszkedési stratégiát indított a luxuscikkek szegmensében. A cég alapításának 70. évfordulóján a Moncler új fejezetet nyit, a márkát három dimenzióra – Collection, Genius és Grenoble – bontva ki, hogy szélesebb közönséget érjen el.
Noha a parfümgyártásban még kifejezetten fiatal a márka - 2021-ben érkezett meg a piacra első parfümpárosa, a Moncler Moncler Pour Femme Eau De Parfum és a Moncler Moncler Pour Homme Eau De Parfum - eddigi sikereinek köszönhetően az illatszerei is gyorsan elismerésre találtak.