Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 2 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Guess

A karcsúsított, kőmosott farmerek meghódították a divatvilágot, majd a parfümök meghódították az érzékeinket: a Guess életérzés minden nyárra szükséges!

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-

Guess parfüm – A szabadság, fiatalság és nőiesség illata

A Guess márkanév hallatán a legtöbb ember fejében azonnal megjelenik egy szexi, vagány és fiatalos kép: feltűnő farmerek, dögös kampányok, pimasz mosolyok, és persze a hamisítatlan, amerikai álmot idéző életérzés. A márka története azonban sokkal több ennél: egy valódi sikersztori, mely Franciaországból indult, Amerikában teljesedett ki, és ma már világszerte a stílusos, érzéki, magabiztos nő és férfi egyik legismertebb szimbólumává vált. A Guess parfüm pedig ennek az életérzésnek az illatba öntött formája – játékos, szabad, szenvedélyes, mégis könnyen szerethető.

A márka alapjait a Marciano testvérek – Georges, Armand, Paul és Maurice – fektették le 1981-ben, amikor Franciaországból Los Angelesbe költözve saját divatházat alapítottak. A Guess az első perctől kezdve más volt, mint az akkoriban megszokott amerikai divatmárkák: a tervezők az európai eleganciát és szabásvonalakat ötvözték a nyugati part könnyed, laza életstílusával, így született meg az ikonikus Guess farmer – a karcsúsított, kőmosott nadrág, amely egyszerre volt dögös, trendi és forradalmian új. A Bloomingdale’s hamar felismerte a benne rejlő lehetőséget, és az első Guess farmereket órák alatt elkapkodták. Ezzel el is indult a márka diadalmenete.

A Guess hamar felismerhető stílusjegyeket tudott magáénak: szűk sziluettek, merész szabások, hangsúlyos részletek és persze a mindig jelen lévő erotikus kisugárzás. A márka kampányai is ezt a vonalat erősítették: a fekete-fehér, nosztalgikus hangulatú képek olyan szupermodelleket tettek világhírűvé, mint Claudia Schiffer, Naomi Campbell vagy Eva Herzigova. Ezek a kampányok nemcsak reklámok voltak, hanem egy korszak vizuális lenyomatai – képek arról, ahogyan a Guess látta a modern nőt: erős, független, csábító, de sosem közönséges.

A Guess mindig is kiválóan érzett rá, hogyan kell a változó trendekhez alkalmazkodni anélkül, hogy elveszítené saját karakterét. Ahogy az évtizedek során nőtt a kínálat – táskák, napszemüvegek, cipők és más kiegészítők formájában –, úgy bővült a Guess világa is. A 2000-es évektől kezdődően pedig egy új dimenzióval egészült ki: a parfümökkel. És ez a lépés nemcsak logikus volt, hanem telitalálat is – hiszen egy márka, amely ennyire sokat mond a megjelenésről, nem maradhatott illat nélkül.

Illatok, amik nem csupán kiegészítenek – hanem mesélnek

A Guess parfümök pontosan azt nyújtják, amit a márka vizuálisan is sugároz: szexis, fiatalos, felszabadult, mégis finoman kifinomult stílust. Ezek az illatok nem bonyolultak vagy túlzottan elvontak – sokkal inkább azonnal szerethetőek, könnyen viselhetőek, ugyanakkor megjegyezhetőek is. Nem véletlen, hogy sokan már egészen fiatal koruktól kezdve Guess illatokat választanak: a márka tökéletes belépő a prémium illatok világába.

Az egyik legismertebb és legkeresettebb női illat a Guess Girl, amelyet 2013-ban mutattak be. Ez az illat tökéletesen megtestesíti mindazt, amit a márka a nőiességről gondol: játékos, édes, könnyed és csábító. A málna, sárgadinnye, orchidea és vanília jegyek friss és légies kompozíciót alkotnak, amely egyszerre romantikus és energikus. Az üvegcséje is beszédes: virágformájú kupak, nőies ívek, rózsaszín árnyalatok – maga az illat is egy virágzó, fiatal nő szimbóluma.

A Guess Dare és a Double Dare szintén a márka nőies vonalát erősítik, de karakteresebb, bátrabb illatvilággal. Míg a Guess Girl inkább a romantikus, játékos oldal, addig a Dare vonal már a határozott, céltudatos nőhöz szól. Itt a citrusok, virágok és fás jegyek elegye adja azt az intenzív, mégis nőies karaktert, amit sokan a Guess igazi védjegyének tartanak. A Guess Dare nem simul bele a háttérbe – ezzel az illattal a viselője biztos lehet benne, hogy észreveszik.

A férfiak számára készült Guess illatok is hasonló karaktert hordoznak. A Guess Seductive Homme például az érzéki férfi illatjegyeinek tökéletes összhangja: levendula, rózsabors, szantálfa, pézsma – mindez egy olyan kompozícióban, ami egyszerre elegáns és szexi, de sosem túlzó. A Guess férfi parfümjei nem hivalkodóak, de jelen vannak: pontosan annyira, amennyire kell.

A Guess parfümök egyik legnagyobb erőssége az, hogy ár-érték arányban rendkívül kedvezőek. Elérhető áron kínálnak minőségi illatokat, olyan csomagolásban, amit bármelyik nagy márka is megirigyelhetne. Az üvegcsék valóban ékszerszámba mennek: a Guess Girl virágkupakja, a Dare kollekció aranyszínű, geometrikus formái vagy a Seductive Homme sötétebb tónusai mind azt üzenik: ez nem egy hétköznapi illat, hanem egy kis luxus a mindennapokra.

Az elmúlt években a márka tovább bővítette illatportfólióját: újabb variációk születtek a meglévő kollekciókból, és egészen új illatcsaládok is megjelentek. A Guess 1981 például a márka történetének évszámát idézi, és visszatekint a klasszikus Guess stílus gyökereihez – modern köntösben. Az illat nem nosztalgikus, sokkal inkább időtlen: egyensúlyban tartja a friss, fás és virágos jegyeket, így tökéletes választás lehet azoknak, akik nem túl édes, de nem is túl karakteres parfümre vágynak.

Guess parfüm – az illat, ami mindig önazonos

A Guess parfümök nem akarják megváltani a világot – és épp ezért váltak olyan népszerűvé. Ezek az illatok nem próbálnak mindenáron újat mutatni, hanem azt kínálják, amit az emberek igazán szeretnek: jó érzést, magabiztosságot, hétköznapi luxust. Egy Guess illatot viselni olyan, mint amikor belebújsz a kedvenc farmeredbe: tudod, hogy jól áll, tudod, hogy kényelmes, és biztos vagy benne, hogy minden helyzetben megállja a helyét.

A Guess parfümök az élet pozitív oldalát mutatják meg. Nem bonyolítják túl a dolgokat, de ettől még nem is egyszerűek. Pont annyira kifinomultak, hogy egy esti randevún is megállják a helyüket - de elég könnyedek ahhoz, hogy akár munkába, iskolába vagy hétköznapi programokra is viselhetők legyenek. Ez az egyensúly a titkuk: mindenkihez tudnak szólni, kortól függetlenül.

A márka célja mindig is az volt, hogy a stílust elérhetővé tegye – és ez a parfümjein is érződik. Egy Guess illat nem azt üzeni, hogy „nézd, mit engedhetek meg magamnak”, hanem inkább azt: „nézd, milyen jól érzem magam a bőrömben”. Ez a fajta önazonosság teszi igazán szerethetővé ezeket az illatokat – és ez az, amiért újra és újra visszatérünk hozzájuk.

A Guess nem csupán egy divatmárka – hanem egy életérzés, amely generációk óta formálja a stílust. Parfümjei ennek az érzésnek a legillékonyabb, mégis legmaradandóbb formái. És hogy mit jelent ma Guess illatot viselni? Azt, hogy mersz önmagad lenni, nem félsz megmutatni a nőies, érzéki, játékos vagy épp határozott oldaladat – és közben tudod, hogy az illatod ugyanolyan stílusos, mint te magad.