Clinique Parfüm
Estée Lauder menye fedezte fel a Clinique megálmodóját, Carol Philipps-et, és Dr. Norman Orentreich-et, egy 1967-ben megjelent Vogue cikk alapján. Estée fantáziát látott a bőrgyógyászok által kifejlesztett, allergiatesztelt bőrápoló készítményekben, így 1968-ban megszületett a Clinique márka.
A parfüm cég filozófiája ma is ugyanaz: a legkiválóbb minőségű termékekkel kíván megszépíteni minden bőrtípust, személyre szabott arcápoló termékei szinte a világ összes táján a hétköznapi luxust jelentik. Első, és mindmáig legkelendőbb Clinique termék, az úgynevezett 3 lépéses bőrápoló rendszer, mely forradalmasította az arcápolást.
Arcápolási és dekor kozmetikumai után a márka a '70-es évek elején jelentkezett először saját tervezésű Clinique parfümmel, az Aromatics Elixirrel. Ahogy megkövetelik a Clinique bőrápoló termékeiktől a maximális minőséget, úgy a Clinique parfümöktől is. Így az Aromatics Elixirt is a legkiválóbb illatösszetevőkből állították össze: elegáns, ciprusos-virágos illat, gyógynövényekkel, érzéki virágokkal és meleg fűszerekkel. Az illatot 2007-ben felfrissítették és aktualizálták.
Sokáig kellett várni az új Clinique illatra, de megérte, mert az 1998-ban kiadott a Clinique Happy a cég történetének leghíresebb és legkeresettebb parfümje. A Happy (Boldogság) nem más, mint a napfény, vidám reggelek és életöröm esszenciája. Friss gyümölcsök és vidám virágok alkotják ezt a különleges illatot. Férfi változata citrusos-aromás illatjegyeivel szintén friss-fiatalos parfümfelhővel ajándékozza meg viselőjét.
Olyannyira sikeressé vált a Happy parfüm, hogy a Clinique szakemberei nem is akartak eltérni e jól bevált illattól, és inkább újabb és újabb változatokat készítettek, mint a Happy Heart, mely olyan különleges összetevőket tartalmaz, mint a sárgarépa és az uborka. A Happy To Be kakaós-virágos vidám illat, fűszeresebb, mint a Happy. A Happy In Bloom pedig egy édesebb, virágosabb darab.
Az 1968-ban alapított Clinique az első bőrgyógyászok által létrehozott presztízsmárka a világon. Küldetésének ma is ugyanazt tekinti, mint megszületése idején: a legkiválóbb minőségű és leghatékonyabb termékekkel kíván megszépíteni minden bőrtípust és bőrszínt. Filozófiája, készítményeinek személyre szabhatósága és csúcstechnológiával előállított, szigorúan tesztelt termékei révén a márka mára a világ egyik vezető bőrápolási szaktekintélyévé vált. Minden smink- és bőrápoló terméke allergiateszttel vizsgált és 100%-ban illatanyagmentes. A Clinique minden életkorú és etnikumú nő és férfi számára kínálja termékeit. A Clinique termékek több mint 135 országban, összesen több mint 17000 árusítóhelyen kaphatók. A CLINIQUE márka története akkor vette kezdetét, amikor 1968-ban Carol Phillips, az amerikai Vogue magazin egykori főszerkesztője megkereste és interjút készített Dr. Norman Orentreich-el, a neves bőrgyógyásszal.
Carol tudta, hogy 40 éves kor felett a hámsejtek már nem képesek három hetente megújítani önmagukat és idővel elszürkülnek, szalicilsav segítségével azonban tovább maradhatnak sugárzóak és fiatalosak. Ekkor született meg a Clinique és immáron 39 éve hirdeti a bőrápolás fontosságát, amelyre a Clinique 3 lépéses bőrápoló rendszere a legalkalmasabb. Tisztítás, exfoliálás és hidratálás. Minden nap, naponta kétszer. Az 1968-ban alapított Clinique az első bőrgyógyászok által létrehozott presztízsmárka a világon. Küldetésének ma is ugyanazt tekinti, mint megszületése idején: a legkiválóbb minőségű és leghatékonyabb termékekkel kíván megszépíteni minden bőrtípust és bőrszínt.