Az Ország Illata 2016
Ismerd meg jobban Az Ország Női és Férfi Illatát!
A Parfümcenter más webáruházakkal közreműködve céljául tűzte ki, hogy megtalálja azt a női és férfi parfümöt amiért mindenki rajong, azaz Az Ország Illatát.
2016 szeptember 12-én kezdetét vette az első forduló, mely során 1 héten keresztül nevezhettétek be kedvenc parfümjeiteket. Több mint 1500 nevezés érkezett, több mint 200 különböző illatra. A TOP 20 parfüm kihirdetését követően 2 héten keresztül szavazhattatok a ti személyes kedvencetekre. A több mint 2000 szavazat beérkezése után kiderült, hogy melyik a TOP 5 női és férfi parfüm. Az utolsó kör bizonyult a legizgalmasabbnak, hiszen több mint 4500 szavazatot rögzítettünk és mi is kíváncsian vártuk az eredményeket. Végezetül Az Ország Illata címet két olyan parfüm nyerte el, amelyek úgy gondoljuk valóban rászolgáltak.
Cikkünkből most Te is megismerheted Az Ország Illatait!
Giorgio Armani Sí EDP
Az olasz divattervező, Giorgio Armani 1970-ben indította el saját vállalkozását barátjával, Galeottival. 5 éven keresztül olyan megrendelőknek dolgoztak, mint Emanuel Ungaro vagy a firenzei konfekciós házak. Armani első férfi kollekcióját 1974-ben mutatta be, és olyan sikert ért el vele, hogy 1975-ben már márkaként jelent meg a piacon. Rá egy évre megszületett az Armani női vonala is. Később további terjeszkedésbe kezdett és luxus ruházati cikkei mellett a kozmetikai piacon is jelentős sikereket ért el, illetve bőrápoló termékeket és természetesen parfümöket is értékesített.
Giorgio Armani parfümével újrafogalmazza a minden nőben ott lakozó nagyszerűséget, érzékiséget, magabiztosságot, valamint az érzelmek és az erő kettősségét. A Sí egyszerűen igent mond az érzelmeknek és az életnek. A parfüm célja, hogy magabiztosságra, az élet iránti szeretetre ösztönözze a nőket, tehát arra, hogy merjék felvállalni önmagukat a világ előtt. Nem csoda hát, hogy a parfüm reklámarca az Oscar-díjas Cate Blanchett lett, akinek az egész lénye tökéletesen tükrözi az illatban rejlő eleganciát és érzékiséget.
Az illat maga a ciprusos illatcsaládba tartozik, így egyértelműen egy nőies és sikkes parfümről van szó. Klasszikus, intenzív mégis kifinomultan elegáns, mely a púderes, édesen meleg és enyhén fanyarkás zöld jegyeknek köszönhető.
Fejjegy: fekete ribizli
Szívjegy: frézia, százlevelű rózsa
Alapjegy: ciprusfa, fehér fás jegyek
Hugo Boss - Boss Bottled
Hugo Boss a németországi Metzingenben alapította meg ruházati cikkeket gyártó üzemét 1924-ben. A gyár eleinte esőkabátok és vízhatlan ruhák gyártására szakosodott, később viszont főként öltönyök készítésére fókuszáltak, és rövid időn belül hatalmas sikert értek el. A Hugo Boss márka a 70-es évekre színvonalas, minőségi termékeket gyártó divatmárkaként épült be a köztudatba.
A márka Boss Bottled parfümjének története egész 1998-ig nyúlik vissza és sikere máig töretlen, ami abból is nyilvánvalóan látszik, hogy elnyerte Az Ország Illata címet. Az illat meghódította az egész világot, hiszen 60 milliónyi eladott darabszámmal bestsellernek számít. A parfüm friss és gyümölcsös fejjegyeit kiegyensúlyozzák a meleg és virágos-fűszeres szívjegyek, amelyben dominál a geránium, megfűszerezve egy csipetnyi vaníliával és fahéjjal. Az illat megtestesíti a határozott, magabiztos és sikeres férfit, aki számára nem létezik lehetetlen.
2014 őszén a Hugo Boss Gerarad Butlert választotta Boss Bottled illatának reklámarcává. A Hugo Boss marketing igazgatója szerint a Boss Bottled jelmondata, hogy a siker csak azok számára elérhető, akik önbizalommal ragadják meg az életet, így Gerard Butler-nél nem is lehetett volna jobb választás. Rajta kívül még olyan neves és sikeres színész is feltűnt a parfüm arcaként, mint Ryan Reynolds.
Fejjegy: alma, citrusfélék
Szívjegy: muskátli, fahéj, szegfűszeg
Alapjegy: szantálfa, vetiver, cédrus, olajfa