Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Akár ingyenes szállítás
Már 1 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Versace

Versace a világelső divatházak egyike: a luxus minőségű ruházatot, divatcikkeket, ékszert, illatszert tervező és forgalmazó márka mindenkinek ismerős. A Medúza logója alatt mindenki megtalálhatja a hozzá illő illatot!

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-

A Versace megteremtője és szellemi atyja, Gianni Versace, eredetileg költőnek készült. Édesanyja varróműhelyében besegített, mint asszisztens - végül annyira megszerette a ruhák, kelmék és divatrajzok világát, hogy 25 éves korában a divat fővárosába, Milánóba ment jelmeztervezőnek. Itt hamar felfigyeltek kivételes tehetségére, és arra, hogy milyen hihetetlen figyelemmel és kreativitással nyúl az anyagok után: így nem volt meglepő, hogy első, már Versace név alatt prezentált bemutatója óriási sikert aratott 1978-ban.

Azóta a Versace Group luxus-ruhakölteményeket, kiegészítőket, parfümöket, kozmetikumokat és bútorokat tervez és árul különféle márkanevek alatt.  Gianni egészen 1997-ig vezette a Versace divatházat, mígnem egy merénylő saját Miami Beach-i háza előtt lelőtte. Ezt követően bátyjai lettek a cég igazgatói; húga, Donatella pedig a stílusigazgató. E tragédia ellenére a Versace divatház azóta is virágzik, és a divatvilág dobogós helyét senki nem vitatja: olyan sztárok működnek közre a márka népszerűsítésében, mint Madonna, Jennifer Lopez, Angelina Jolie vagy épp Lady Gaga. Kevesen tudják, hogy a Versace parfümökön is található logó egy medúzafejet formáz. Gianni görög mitológiához és irodalomhoz fűződő szenvedélyes rajongása miatt választotta e mitológiai alakot.

Versace 1981-ben adta ki első parfümét – nőknek tervezve, nemes egyszerűséggel Gianni Versace néven, ami akár a 80-as évek párlata is lehetne. Ciprusos-virágos jegyei a kor legkedveltebb összetevői voltak. '84-ben aztán egy klasszikus férfi illattal is kedveskedtek a Versace rajongóknak: a L'Homme parfüm igazi bőrös illat, meleg, de egyben fűszeres is, pikáns, a zöld jegyektől mégis friss parfüm. 1992-ben megszületett a Versace ház első legendás parfümpárosa a Versus Donna és Versus Uomo. A '90-es évek egyik meghatározó illatai voltak, mára azonban megszűnt a gyártásuk.

1994-től indul útjára a Versace Jeans parfüm sorozat. Ötletes, hengeres fémdobozban farmermintázattal, valamint a fiatalos stílust követve a Jeans sorozat mindig új és új taggal bővült, mint például a Baby Blue Jeans, Baby Rose Jeans, Black Jeans, Green Jeans, Yellow Jeans, White Jeans...stb. Ma már csak a két legsikeresebb illat kapható közülük, a karakteres, jellegzetesen ánizsos Blue Jeans és az édeskés, epres Red Jeans. 

Nem kellett sokat várni a következő Versace bombasikerre: a Crystal parfümcsalád 2004-es megjelenése óta minden eladási toplistát ural és birtokol. A sorozat első darabja, a Crystal Noir egy felejthetetlen és igen karakteres füstös illat, kókusszal, tubarózsával és meggyel, a fülledt erotika jegyében. Lágyabb, tisztább és hétköznapokra szánt párja, a Bright Crystal parfüm az egyik legüdébb gyümölcsös-virágos illatok egyike -míg a sorozat legfiatalabb darabja, a Yellow Diamond 2011-ben került piacra, és kellemes, könnyed, virágos illatával hamar belopta magát a vásárlók szívébe.

A divatház a klasszikus, görögös stílushoz tért vissza, mikor megalkották a Versace Pour Homme és Versace Pour Femme illatpárost. Majd 2009-ben, eleget téve a zöld illatok térnyerésének, piacra dobták a nagy sikerű Versense parfümöt is, ami semelyik, addig megjelent Versace illathoz nem hasonlít. A Versace Man Eau Fraiche parfümmel lehetetlen mellényúlni: friss, vizes és citrusos tónusában a bors, a cédrus és a fás jegyek dominálnak.