Giorgio Armani
-
Giorgio ArmaniAcqua di Gio AbsoluEau De Parfum30.310 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniAcqua di Gio Absolu InstinctEau De Parfum29.400 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniAcqua di GioEau De Toilette28.500 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniAcqua di Gio Pour HommeAfter shave
100 ml19.710 Ft -
Giorgio ArmaniAcqua di Gio Pour HommeEau De Toilette22.220 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniAcqua di Gio ProfondoEau De Parfum29.400 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniAcqua di GioiaEau De Parfum18.830 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Code AbsoluEau De Parfum23.120 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Code Absolu Pour HommeParfum19.730 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Code Colonia Pour HommeEau De Toilette18.380 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Code Luna Eau SensuelleEau De Toilette20.640 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Code Pour FemmeEau De Toilette38.420 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Eau D'AromesEau De Toilette19.280 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniArmani Eau De NuitEau De Toilette33.010 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniCode Pour HommeEau De Parfum20.640 Ft -tól
-
Giorgio ArmaniEmporio Armani Because It's YouEau De Parfum18.380 Ft -tól
Giorgio Armani orvosként képzelte sokáig az életét, aztán hamar rájött, hogy a biokémia nem az ő szakterülete, így hamar otthagyta az iskolapadot és inkább kirakatrendezőnek állt. Kezdetben a La Rinascente áruház férfidivat-osztályának szállított ruhákat, de később dolgozott Nino Cerrutinak, Ungaronak és Zegnanak is. 1974-ben született meg a Giorgio Armani férfi divatmárka, ezt egy évre rá a női divatmárkával egészítette ki. Számtalan kiegészítővel növelte kollekcióját, és olyan darabok is megtalálhatók termékpalettáján, mint a napszemüvegek, parfümök, fehérnemű, fürdőruhák, ékszerek a teljesség igénye nélkül.
Giorgio Armani vezető márka, 26 országban van jelen, termékei pedig világszerte több, mint kétezer áruházban vásárolhatók meg. 2000-ben kiemelkedő évet tudhatott magáénak, tehetségét a Forbes Magazin hozta napvilágra, az év divattervezőjének választotta. Az ezt megelőző évben cégének bevétele 135 millió dollárra rúgott. Hírességek garmadájának tervezi ruháit, elkötelezett hívei között szerepel Wynona Ryder, Naomi Campbell, Mira Sorvino, George Clooney, Julia Roberts, Cate Blanchett és még sokan mások. David és Victoria Beckham gyermekének, a kis Romeonak például a keresztapja lett a divattervező.
A 2006-ban megjelent Giorgo Armani Code parfümjével bebizonyította, hogy egy kiváló parfümhöz elég pár, jól megválasztott illatjegy. Az Armani Code fő akkordját az intenzív, mély illatú narancsvirág és az egzotikus jázmin alkotja. Ezt alapozza meg a méz és a vanília, amelyek a téli napok és éjszakák legideálisabb illatai. Az Armani Code kortól függetlenül a legelegánsabb báli illatfelhő!
Az évek alatt több márkát is kifejlesztett a márkanév alatt, úgy mint az Armani Exchanget, Armani Jeanst, az Armani Privét, Emporio Armanit, mely a legnépszerűbb márkájának számít a mai napig. Giorgio Armani parfümjei is ennek a márkának a képviseletében készülnek, tükrözik az exkluzivitást, az eleganciát, a csillogást. Parfümjeinek akkora sikere volt a sztár
ok körében, mint ruháinak. A 2008-ban piacra dobott Emporio Armani Diamonds parfüm reflektorfénybe emel, és a figyelem középpontjában tart! Kevés az olyan illat, amelyet ilyen nyíltan a figyelemfelkeltésre terveztek volna. A Diamonds a „sztárok” illata, azoké a férfiaké, akik élvezik a figyelmet és a népszerűséget. Az illat titkos fegyvere az alapban megbújó kakaó: pikánsan édessé válik tőle az illat, a fanyar és fűszeres jegyeit krémessé varázsolja, a parfümök alapjának királya, az ámbra teszi méllyé, tartóssá a Diamonds-ot.
Egy bennfentes elárulta azt is, amikor a legújabb illata, az Armani Idole D’ Armani még nem került piacra, hogy valóságos sztárháború tört ki. Ugyanis a hírességek egymást taposva licitáltak az Armani új kollekcióját bemutató parti után az akkor még nem forgalmazott parfümre.