Ügyfélszolgálat: +36 20 779 1924 (munkanapokon 9:00 és 17:00 között) Elérhetőség Szállítás és fizetés GYIK
Fentisáv
Kizárólag eredeti termékek
100% hivatalos forrásból
Fentisáv
Ingyenes házhozszállítás
Már 1 parfüm rendelésekor is
Fentisáv
Akár 40% kedvezmény
A bolti árhoz képest

Dolce & Gabbana

A világhírű Dolce & Gabbana divatház saját parfüm- és szemüvegmárkával rendelkezik, valamint a hétköznapi viseletre szánt ruhák mellett luxus pénztárcák, ékszerekek és karórák forgalmazásával is foglalkoznak.

Szűrések
KATEGÓRIÁK
Kollekció
mutass többet...mutass kevesebbet...
Illatcsalád
mutass többet...mutass kevesebbet...
Ár szerint
-

A varázslatos D&G kezdőbetűk a világ minden táján a divat szinonimáját jelenti, hiszen az egyik legismertebb divatmárkák és parfümmárkák egyike, annak ellenére, hogy Domenico Dolce és Stefano Gabbana csak 1985 óta működtetik Milánóban divatházukat. Dolce ízig vérig ruhatervezésre termett, hiszen édesapja szabóként egy kis divatcéget irányított, ahol fia is megismerkedhetett a ruhatervezés minden részletével. Dolce egy divatiskola elvégzése után találkozott grafikusként dolgozó Gabbana-val, akivel a magánéletben is egy párt alkottak, majd Dolce párjával is megismertette a ruhakészítés minden fortélyát. Olyannyira sikeres párost alkottak, hogy első kollekcióikkal már hangos sikert arattak, és gyakorlatilag a világ minden szegletére eljuttatták ruháikat és kiegészítőiket. Divatházuk három különböző brandet működtet: a Dolce & Gabbana az exkluzívabb és drágább vonalat képviseli, a D&G a lazább, fiatalosabb és olcsóbb ruhák és kiegészítők csoportja, a D&G Junior pedig a 13 év alatti gyerekeknek szánt ruhák márkája. Ruháik nem követnek egyetlen divathóbortot sem, szezonról szezonra megújulnak, ezáltal időtállóak és játékosak is egyben.

Rajongóik között olyan nagy sztárokat találunk, mint Madonna, akinek egyik koncertturnéja fellépő ruháit is a páros tervezte. A kölcsönös rajongás azóta is töretlen, és a Dolce & Gabbana ruhakollekciók reklámarca is egy időben Madonna volt. Parfümeiket és kiegészítőiket is előszeretettel promotálják hollywoodi sztárokkal, szupermodellekkel: Scarlett Johannson, Monica Bellucci, Naomi Campbell, Matthew McConaughey, Emilia Clarke és Kit Harington is feltűnt Dolce & Gabbana reklámokban.

Első parfümükkel 1992-ben jelentkeztek. A Dolce & Gabbana Eau De Toilette virágos-aldehides összetevőivel igazi intenzív, és klasszikus illat volt. Ma már nem kapható csak a 2012-ben megjelent Eau De Parfum változata, mely még erőteljesebb és nőiesebb, mint elődje volt. A férfiaknak szánt Dolce & Gabbana Pour Homme egy igazán férfias, stílusos, aromás-fougere illat, mely töretlen népszerűségnek örvend 1994-es megjelenése óta. 

2001-ben a Light Blue női változata történelmet írt a parfümök világában. Olyan tökéletes módon ötvözték a gyümölcsös és virágos jegyeket, mint még senki, így a Light Blue azóta is eladási rekordokat döntöget, a legismertebb parfümök egyikévé vált. A férfiaknak tervezett Light Blue Pour Homme szintén a szicíliai nyár illatát idézi, provokatív reklámja pedig nők ezreit bűvölte el.

2006-ban újabb kasszasikert könyvelhettek el The One illatukkal. Giselle Bundchen szupermodellt kérték fel a parfüm első reklámarcának. Maga az illat sikerét a meleg, ölelős vaníliás és fűszeres jegyeknek köszönheti. Később megjelent a L’eau The one, majd a Rose The One változata is, de csak pár évig voltak jelen a piacon. Azóta számos új tagja született a kollekciónak, sőt, a The Only One parfüm egy újabb oldalágat indított el a The One parfümök körében. A The One for Men az igazi klasszikus férfi illat Gabbana szerint. Úgy gondolja, ez a fűszeres-orientális illat hiánypótló a férfi parfümök között, és az illat évek óta tartó vitathatatlan sikerét figyelembe véve igaza van. Első reklámarcának Matthew McConaughey-t kérték fel. 

2014-ben indult útjára a Dolce női parfüm sorozat, melynek minden tagja egy-egy illatos virág Dolce & Gabbana színpompás kertjéből. A férfiak számára pedig 2019-ben született meg a fenséges K parfüm kollekció, mely királyi stílusával hódítja meg a női szíveket.